lørdag 9. mars 2013

Eyyo! I'm back again!

Ja.. Nå har jeg jo ikke skrevet på nesten en hel uke, og det kribler i hele kroppen etter å blogge til dere!
Oppgaven var at vi skulle ha med oss en skriveblokk hvor enn vi gikk, og notere ned morsomme samtaler, følelser osv.
Så det har jeg gjort, da.

Her om dagen, går jeg rundt og depper. Uten grunn, egentlig. Ungdommens skjønne natur.. Ha ha, neida. Humørsvingninger, for dere som liker å si det sånn.
Det ene øyeblikket spretter jeg rundt som en glad hundevalp, i det neste tuter jeg som en ugle som har mistet sin store kjærlighet. Ja, høres sikkert rart ut.
Men..
Jeg bare lurer på, er det ikke flere som kommenterer en Malene? Det er bare å skrive... Jeg biter ikke, bare kommenter!
Så har jo søsteren min hatt bursdag. Hun ble to år! Herregud, årene går så utrolig fort... Hun fikk sånne togskinner med et grønt leke-tog, og et verktøysett av tre. Så fikk hun to plastikksakser, som er helt ufarlig å skjære seg på, men som er kjempegode til å klippe i papir.
Så dro jeg på volleyballtrening på onsdag, noe jeg syntes var utrolig gøy, for jeg hadde ikke hatt trening på lenge, pga de utrolig teite knærne mine.
Ja, skolen har et sånt opplegg med at et trinn framfører/synger et eller annet i tjue minutter på fredag, kl 09.00. Og igår var det 7.trinn(altså MITT trinn..) sin tur.. Vi sang mange rare sanger, bla et potpuri til musikalen vi skal ha til sommeren. Sykt gøy :D
Så har jeg fått besøk av min kusine Tanja, på 24 år. Hun er utrolig hyggelig og koselig, og jeg vinner stadig over henne i Ludo.. Moahahha >:)
Idag var vi å så "Beautiful Creatures". Den var ganske OK, bra handling.
Igår når vi spiste taco, knakk tanna mi tvert av.. AU. Så vi måtte klippe av en del av reguleringen med knipetang, og nå stikker den meg i munnviken. Vedder på at jeg har et giga-sår der, smaker blodsmak hvert 3 minutt.
Vi har ENDELIG fått drakter til volleyballen, noe jeg syntes er kjempebra, for på kamper hittil har vi bare spilt i røde t-skjorter..

Det var egentlig alt!
Men skjerpings i kommentarene, azz!
I.To

2 kommentarer:

Malene sa...

Hvor mange lesere har du? Det kommer jo litt ann på kor mange lesere du har hvis du har få kommentarer ;) Du kan jo ligge ut link til bloggen din på insta?? vet ikke om du har gjort det :)

Unknown sa...

Tror jeg la ut link.. Men ihvrrtfall, glad for at du leser❤
Jeg vet ikke helt, meste er ihvrrtfall 99 sidevisninger,