mandag 4. mars 2013

Helloien!

Ja, da er jeg tilbake på skrivefronten!
Men..
Jeg har fått en oppgave fra blogglæreren min, og det går ut på å ta en pause i fire dager, og så skrive ett langt innlegg. Så da tar jeg en bloggpause i fire dager :( Sorry, folkens!

Men kort om dagene mine..

Jo, nå er det jo SKOLE igjen.. Mehh, vil ikke... !! Og vi startet rett på med matte, og en plangeometri eller noe sånt.. Høres gresk ut, syntes jeg!
Og engelsk, samfunnsfag, og *sukk* norsk.. Lang dag.. Men så tok jo jeg bussen til byen idag til tannlegen, siden jeg skulle stramme strengen. Så dro jeg hjem, spilte sims3, og dro rett ned til bloggkurset :D

Så har jeg endelig fått min etterlengtede Justin Bieber-genser.. En grå hettegenser med skriften "I <3 Justin Bieber"på, og autografen hans + en lomme under!

Så idag når jeg gikk til skolen, gikk jeg og pratet uavbrutt sammen med vennene mine, da en eller annen grep tak i sekken min bakfra. Jeg ble jo livredd, for jeg trodde det var en fyllik eller en idiot i klassen.. Men det var bare vår utrolig spøkefulle nabo... :P

Ha ha! Så har Molly (pusen min) turt å være alene ute en time igår!! Meg er kjempestolt :D

Så... Nok bla bla fra meg, snx om fire dager!!

I.To

2 kommentarer:

Malene sa...

Håper du koser deg på bloggkurset <3
Gjør det vondt å stramme stengen?
Sæ vi har en fyllik i klassen, Ibelini?b :)Flinke Molly! Når skal du ha spørrerunden? Gleder meg til den :)

Malene sa...

Det med oppgaven, betyr det at du ikke svarer på kommentarene også?