lørdag 16. mars 2013

Sover ( - s) fnatt ( - f) ingen ( - en)! Cx

Rebus i overskriften idag, også, gitt! Tror jeg skal begynne med det som en fast ting. Hva syntes dere om det?

Vel, igår kom ENDELIG mitt etterlengtende mobilfuteral. Det er av svart skinn (fake skinn, da...), og sånn magnet-lukker. Ganske pritty :D
Og så har jeg HELT siden jeg våknet idag, hatt vårrengjøring på rommet mitt. Kjedelig? JA. Er helt kokokoko nå. Men gleder meg til overnatting med bestepuzen! <3
Har kjøpt brus (VILLA, den er jo best, dååe!!), sånne påskeegg med kremfyll, gummibjørner, smash og haribo-mix. ÅÅÅÅÅ, nå kommer jeg til det beste:

På grunn av at mamma ble så fornøyd med rommet (applaus til meg..) dro vi ned på laguen for å kjøpe "The Twilight saga Breaking Dawn part 2"!!! Vi skulle noe annet der også, da. Men så skal jeg og *kremt* se den :D

Gash, en hel del å skrive idag...

Iris (- ris) ben! :D

Ingen kommentarer: