torsdag 28. februar 2013

Atsjooo!!

Ja, nå er jeg SKIKKELIG sjuk!
Nyser som en gærning.. Jeg er også skikkelig lei av å være inne, vil bare ut og være ute!
Hører konstant på A1, aner ikke hvorfor, men syntes plutselig Ben Adams ble sinnsykt HOT O.ô

Ja.. Så vil jeg bare spørre.. Kan dere kommentere litt?
En stor takk til "Malene" som kommenterer her så mye! Hun er bare best c:

Jeg vil bare si at jeg kommer med spørsmålsrunden om minst tre uker, så bare kommenter, ellers så kommer den ikke :O

Bloggez!

5 kommentarer:

Malene sa...

God bedring <3

meg sa...

jeg er innpå bloggen din hver dag, men nå har det ikke kommet noe innlegg på en stund.. :(

Malene sa...

skal du skrive litt?

Unknown sa...

BEKLAGER, altså!
Jeg prøver, men har ikke giddet siden jeg har vært syk i vinterferien..

Malene sa...

Oki, håper du er bedre! <3