mandag 18. februar 2013

Bloggkurs!!

ENDELIG! Nå kommer det jeg har ventet på siden forrige uke! Bloggkurset<3 Gleder meg sinnsykt mye!

Jeg har nettopp laget meg lunsj..(pasta med stekte pølsebiter), og klarte å miste rød kondittorfarge oppi pastaen, så den smakte helt papp. ÆSJ! Og så på skolen, skal vi ha et prosjekt, og læreren ba OSS om å dele inn i grupper! Da blir alltid noen utenfor (MEG)... Men jeg fant heldigvis to å lage med <3 Vi jobber med USA, og er kommet sent igang med plakaten vår.. Framføring på fredag..

OG så er jo norsklæreren vår så idiotisk at han har tatt et kapittel om sorg i norskboken (zeppelin, eller noe..)! Folk blir jo lei seg her! AV KAPITTELET! Jeg skjønner ikke hva han tenker på. Og nå på fredag, skal vi ikke ha gym i det hele tatt! Neida, vi skal se en FILM OM SORG! Arggg! Jeg er bare så pokkers irritert akkurat nå! Beklager utbruddet, skal ikke gjenta seg(har ikke garanti xD).. -.-

Ja.. Egentlig har ikke noe mer skjedd idag! Akkurat nå venter jeg på at mamma skal komme hjem fra jobb, og sitter her for å skrive til dere imens <3
Leser en snål bok som heter "Navnet på denne boka er HEMMELIG!"... Rar, men litt funny :D
Kommenter litt, da<3

Kaffeklem fra meg!

8 kommentarer:

Margaret Michelle sa...

Lykke til på Fredag:D. Jeg håper du kunne tatt bilde av USA plakaten din? :) Haha! Jeg blir ofte holdt utenfor jeg også. Men det er sånnt som skjer av og til. Men er nok vandt til det;).

Lykke til videre :D

Unknown sa...

Ha ha ha, takk! Ja, jeg skal prøve, bare den teite bilde-gria gidder å funke -.-

:)

Malene sa...

hva heter boken??

Malene sa...

Kult! Vi har om Australia xD

Unknown sa...

Malene: En bok jeg leser hjemme :D Du kan låne den etter meg hvis du vil.

Boken heter faktisk "Navnet på denne boken er hemmelig!"..

Malene sa...

Snålt navn på en bok...

Unknown sa...

Vet det.. Ble sånn "O.Ô"...

Malene sa...

Drikker du kaffe Ibelini??