onsdag 13. februar 2013

Hei igjen!

Ja, dette har egentlig vært en vanlig dag, med skolearbeid og mye annet..
Sånn info; så er det et rart problem med dataen, så jeg får ikke lagt ut bilder.. Men det kommer etter hvert, ta det med ro!
Skulle egentlig på volleyballtrening idag, men siden ingen hadde mulighet til å kjøre meg (mamma er i Dublin..), så blir jeg hjemme idag, sammen med lillesøster og stefaren min :)
Så kan vi se en simpsons, og slappe av.

Hva har dere gjort idag?

Jeg håper det er noen lesere, selv om jeg bare har fått én kommentar, men uansett, digger jeg å skrive! Så det er ikke noe problem!
Akkurat nå sitter jeg jo å skriver til dere, men det er virkelig et underlig kattekor der ute.. Flere katter sitter rett utenfor vinduet (selvfølgelig.. -.-) og mjauer som om de har satt en kråke i halsen, eller noe.. Høres helt rart ut..

Hva er deres rareste minne?

Jeg husker en gang jeg og noen venninner skulle sove ute i et dukkehus, så var det dønn stille, og alle prøvde å sove. Så kom et sånt giga-mjau som på film, og alle fikk helt latterkrampe, og vi lå og flirte helt til faren til hun ene kom og kjeftet på oss! Det var koselig og morsomt på samme tid!

Jo, jeg har jo dilla på et spill på iPad/mobil som heter subway surfers, og min personlige rekord er 299184..
Hvis noen lurte, så har jeg instagram, heter "Ibobenon". Jeg har også twitter, men er ikke så ofte innpå.

Er det nok preiking, syntes dere..? Men nei, jeg er ikke ferdig ennå :P

Joda..

Over og ut!
Klem fra bloggeren til denne bloggen ( altså meg (Iben)).

2 kommentarer:

Malene sa...

Haha<3 det var morsomt når den katten skreik xD min rekord er ca 2000000 på subwaysurf!!

Malene sa...

Jeg har vært på basket :)