søndag 17. februar 2013

Hei!

Ja, idag skal jeg i bursdag til bestevenninnen min, som ble tenåring før meg.. Huff! Neida ;P Vil bare bli tretten snart jeg også! Men det er fem måneder til OwO
Ja.. Jeg skal gi venninnen min en gave jeg håper og tror hun blir glad for! Men siden hun leser denne bloggen, kan jeg ennå ikke røpe hva det er til dere andre!

Men det er en ting jeg savner litt.. Dere kan godt kommentere littegrann, for jeg tenkte at når jeg hadde nok folk som kommenterte, at jeg kunne ha en spørsmålsrunde.. Men jeg må nok ha NOEN kommentarer før jeg kan begynne med den :)

Nå er lillesøstera mi med stefaren min på akvariet, og hun er helt ellevill over alle de fine dyrene der. Jeg pleier å like det, men idag er været for groggy til at jeg gidder.. Ehehe...
Etter det skal vi hente mamma på flyplassen. Gleder meg!!

Ja, dagen idag er full av planer, men ikke full nok til at jeg ikke får lagt ut et innlegg ti dere<3

Og så vil jeg bare si til min fantastiske blogglærer at jeg gleder meg enormt mye til kurset hennes imorgen!

Saionara!
Iben


3 kommentarer:

Malene sa...

Kos deg på bloggkurset <3

Unknown sa...

Ha ha, takk swetnos <3 Hils Rocky :D

Malene sa...

Synd jeg ikke kunne komme i butsdagen...