tirsdag 12. februar 2013

Hellau...

Jah, hellauen igjen, "trofaste" lesere! c'x

Idag har dagen egentlig vært ganske OK.. Isete vei til skolen, jeg holdt på å gli sånn et par tretti ganger xD
Støttet meg til en venninne istedet.. På skolen har vi sånn arbeidsplan-greie, med at vi får et ark med oppgaver, som vi selv kan fordele utover uka. Skjønner dere? Vi kan også velge om vi vil gjøre det hjemme eller på skolen ( gøyest på skolen!!!). Vi har hatt besøk av dramastudenter forrige uke, og skal ha ut denne uken. Det er lærerikt, og mye gøyere enn å sitte med nesa begravet i en bok.. Vi skriver ting, gjør ting, og har det veldig moro!
Men... Så har vi jo byttet plasser, også... * da da daaaa...*
Jeg likte den plassen jeg hadde i klassen, midt i og på andre rad. Men nå sitter vi liksom i en "gruppe", hvis du skjønner, med to pulter sammen.. Litt kjipt, for guttene flokker seg sammen, og jentene titter sjenert ned i boka. Det er.. Uvanlig. Vi har jo sittet gutt og jente i en lang stund, nå. Sikkert deilig for guttene å slippe oss.. Ha ha! Vi jenter maser litt mye, skjønner dere :3

Fått ny telefon, forresten! En kinesisk greie, "HUAWEI Ascend G 300" eller noe.. Høres på navnet at den kommer fra kina! :)
Den funker kjempebra, og ligner litt på den derre HTC..

Jaa, skriver mer senere i kveld eller i morra! Klassisk hilsen fra meg; sjallabais!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja du vet, nye telefoner kan virkelig drive en til vannvidd;)

Hilsen Elisabeth

Unknown sa...

Ha ha, ja!

Malene sa...

Jeg likte og plassen min før. Nå sitter vi så langt ifra hverandre ibelini... :(