mandag 11. februar 2013

Jah, her var vi igjen..

Ja..
Nå tenkte jeg på å skrive litt om interessene mine!

Jeg er jo veldig glad i Justin Bieber, som mange andre rundt om i verden. Men noe som er litt rart for en Belieber, syntes jeg, er og være Directioner i TILLEGG!
Men jeg driter i folk som sier det er rart, for jeg har rett til å mene og like det jeg vil her i verden.  Jeg hører vekselvis på sangene deres, når jeg finner tid til å stikke ørepropper i ørene, og når jeg liksom trenger og føler trang til å høre musikk. Jeg elsker også å tegne, men gjør det som oftest IKKE fint når noen sier hva og når jeg skal tegne. Vi tegnet jo mye i kunst og håndtverk-timene på skolen her fra begynnelsen av året, og til forrige uke, og det ble jeg lei av, fordi det ble sånn fast tegning en gang i uken.. Så hvis jeg tegner for mye, går jeg lei av det. Det beste er vel å vente noen dager, før du tar opp papir og blyant igjen. Sånn at man ikke går lei av noe som er så utrolig gøy å få til. Akkurat nå, har jeg dilla på "One love - Justin Bieber", "Fall - Justin Bieber", og "They don't know about us - One Direction". Og så elsker jeg å drive med kreative ting, som fletting, pærling, strikking, brodering, symaskin, og mye annet... Vel, nå ble der sikkert lei av all preikinga mi, så jeg sier bare "sjallabais!" :)

Snx i neste blogginnlegg!

Iben.

1 kommentar:

Malene sa...

Så fin blogg du har <3:-)