mandag 11. februar 2013

Hei, folkens!

Hei!!! xD
Jo, nå har jeg altså begynt på en ny blogg, som kommer til å fortelle litt om hva jeg driver med i hverdagen, og overgangen til ungdomsskolen. Og selvfølgelig mye mer, alt mellom himmel og jord.. Jeg heter da Iben, et ganske rart navn, syntes da jeg. Jeg er tolv år gammel, blir tretten, og bor i en regnfull by, som begynner på B, og som.. Ha ha, du har sikket gjettet det allerede, jeg bor i BERGEN! Wee! Jo, jeg driver med dansing. Nå danser jeg jazzdans, som jeg har drevet med, i vel.. tre eller fire år? Det liker jeg veldig, og sånn jeg ser på det nå, vil jeg ALDRI slutte!! :)
Jeg går også på volleyball, en morsom og enkel ballsport, som krever lagånd og samarbeid. Der har jeg spilt i knapt et halvt år, men har allerede spilt tre turneringer. Og nå, går jeg på bloggkurs, hos en koselig og morsom lærer. Jeg gleder meg veldig til ungdomsskolen, samtidig som jeg gruer meg litt for å feile. Men det tenker jeg ikke så mye på. Foreldrene mine er skilt, og faren min bor i oslo. Der har jeg også den nydelige pusen min, Molly, som er en ett år gammel skogskatt. Hun er beste pusen i verden, og jeg er utrolig glad i henne. Ha ha, nok preiking om meg.

Når jeg får nok følgere eller folk som kommenterer, kommer jeg til å ha en spørsmålsrunde, der dere kan spørre meg om HVA SOM HELST. Men jeg svarer bare på spørsmål som er OK for meg å si til dere.

Jo, hva mer skal jeg si? Jo! Jeg har, siden jeg var liten, drømt om å bli forfatter, og skriver på kjempemange rare historier på dataen min. Tror jeg har skrevet på den lengste min nå i et par år.. Men her forleden hadde vi noe som heter "skrivedag" på skolen, som ligner litt på en heldagsprøve på ungdomsskolen. Der fikk jeg skrevet utrolige ti sider ( ha ha, alle i klassen ble sånn (O.ô! Og shit, skrev du SÅ mye..???), og ble ganske fornøyd. Men slutten ble litt brå. Men jeg fikk en tiny feil på tegnsetting, noe som ikke er det enkleste i historieyrket.. Det ble jeg veldig fornøyd med. Kanskje, hvis jeg vil, legger jeg ut historien her på bloggen til dere. Men jeg må tenke meg om først.

Ja, lang snakking her, første innlegg, vet dere :D
Håper dere følger meg i framtiden!

Hilsen Iben.

1 kommentar:

Malene sa...

Følger deg Ibelini!!!