fredag 22. februar 2013

Kjedelig dag..

Ja.. Idag har jeg vært på skolen, og er UTROLIG sint på læreren min. Ikke sånn VELDIG, men litt. Vi skulle se en film idag, og han valgte "Gutten i den stripete pysjamasen".. Verste film på lenge! Seriøst! OK, vi har et kapittel om sorg, men er det likevel vits i å vise en film der de.. ja, ikke er særlig snille med jødene? NEI! Det var dritt, flere begynte faktisk å strigråte! Dere kan se den på youtube hvis dere søker på "The boy in the striped pyjamas full movie", eller noe sånt..

Så har jeg meldt meg på et designkurs i vinterferien, der vi skal lage buttons, lære å blåse glass (LAGE egne glass :D), lage puter osv.. Gleder meg! Fikk den siste plassen, glad for det <3

Fikk også vite at *hold pusten, nå!!*, DAVID GUETTA KOMMER TIL BERGEN!!!! Eeeeeeeeeh, må ha billetter O.O Men det er 18 års grense.. Skal få mamma til å mase på billettservice xP

Ja.. Kort hasteinnlegg fra meg, skriver mer senere ikveld!
Sjallabais!

1 kommentar:

Malene sa...

David Guetta skal ikke synge, tror Han skal mikse \ DJ!