torsdag 21. februar 2013

Hei..?

Ha ha, nå går jeg snart tom for overskrifter O.O

Jeg er helt i 100 akkurat nå, sitter på dataen og spiller den nye videoen til One Direction hele tiden!
"One way or another, I'm gonna win ya, I'm gonna getcha getcha getcha getcha...."
Ohh, blir gal her :3

Hva gjør dere?

Ja, jeg hørte på tipset til en av leserne mine, som spurte om jeg kunne lage video til spørsmålsrunden, og vel.. Jeg kan prøve! Jeg har kamera.. men så var det jo bilde-tingen.. Men det han hende jeg får lånt en data der jeg kan legge ut videoen, vi får rett og slett se :)

Idag har jeg vært hjemme PGA litt småkvalme, men mest p.g.a knærne mine, som har blitt mye verre. Det er ikke noe gøy, håper det går over!

Kort hilsen, sjallabais! <3

1 kommentar:

Malene sa...

Kult hvis du gjør det! ;) Kipt det med knærne.. :(