tirsdag 19. februar 2013

Heia❤

Hei, lesere :D

Gud, jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Over 50 sidevisninger igår kveld! Tusen hjertelig takk! Alt jeg ønsker er å fortelle ting til DERE, ikke sant? Og så fikk jeg jo så mange fine kommentarer også❤

Idag tok jeg bussen hjem tidlig, fordi kneet (egentlig begge..) tok knekken på meg. Jeg klarer så vidt å gå opp trappen hjemme.. Det er skikkelig kjipt..

Så nå ligger jeg på sofaen med iPaden, og skriver et kort innleg til dere idag, sånn at jeg skal ha noe å drive på med mens jeg venter på at folka skal komme hjem fra jobb.

Og så har jeg hatt matlaging på skolen idag tidlig (FØR jeg dro hjem..), og der lagde vi den beste maten vi har laget på skolekjøkkenet EVER! Kyllingwok med sursøt saus, grønnsaker og nudler! Nam❤ Veedii (veedii.blogg.no) var kjempeflink til å hjelpe oss på gruppen! Ha ha, stakkars! Måtte jo vaske opp og alt.. Og til dessert lagde vi eksotisk frukt med råkrem! Kjempegodt, det også. Hvis noen lurer på hva råkrem er, så er det fløte blandet med eggeplommer, noe dere der hjemme bør prøve en gang! Tips: søk på nettet etter oppskriften..

Sjallabais!

3 kommentarer:

Malene sa...

Ja, maten var veldig god <3 God bedring! Håper du på flere visninger??

Unknown sa...

Ja, det håper jeg på :)
Det betyr mye for meg!
Så at det var hele 99 sidevisninger igår kveld <3

Malene sa...

:)