mandag 18. februar 2013

Eyyo, suckers :D (haha, neida..!)

Hei folkenz :D

Da er jeg godt plassert på bloggkurset, og storkoser meg. Jeg har begynt å følge blogger, bare fire foreløpig.

Det er:

Michellegra.blogg.no
Veedii.blogg.no
Mammatilmichelle.blogg.no
Sammensurium.net

Ja..
Jeg har jo en kneskade. Den har tydeligvis forverret seg, for jeg klarer såvidt å gå opp trappen hjemme.
Det er skikkelig teit. Håper jeg ikke må opperere OwO

Og så har jo pusen min Molly (i Oslo hos pappa ^^) turt å gå noen skritt utenfor verandaen!! Johoo! Hura for henne :D Ha ha, høres sikkert ikke så stort ut. Men hun er serriøst skikkelig pysepus. Menneskesky + redd for å gå ut... Så ja. "STORT" framskritt for oss!

Ja.. Lite bable-innlegg her fra meg :D

Sukkerbombeklem fra meg :)

3 kommentarer:

Margaret Michelle sa...

Så koslig at katten din turte og gå på verandaen din:). Det er jo tross alt kjempe tipp topp for en katt som er 1år i katteår;).

Kjempefin blogg, fortsett og blogg og du kommer deg langt :D.

Unknown sa...

Takk for fin kommentar! Kommentarfeltet funker ENDELIG!!!!!!

Weehoooo!!!

Malene sa...

Sukkerbombeklem? :) :)