torsdag 14. februar 2013

Hei!

Ja, nå er det "lenge" siden jeg har blogget til dere! Sikkert utålmodige, huh? C:
Idag.. Har jeg hjulpet en venninne med innkjøp til bursdagen hennes, som var kjempemoro, men litt slitsomt også. Vi kjøpte noen nye klær til henne, og jeg fikk øye på... *da da daaa..*

EN GIGANTISK JUSTIN BIEBER KOLLEKSJON!!!!! OMG, med gensere, sånn gummibånd til å ha rund armen der det står "I <3 JB" osv, og t-skjorter med han på, college-jakker med han på, og syngende tannbørster (helt sant! Trykka på en knapp på en sånn se-på-børste, og fikk helt sjokk da den begynte å synge.. OwO)!! MÅ HA! Skal faktisk tvinge mamma om hun ikke vil dra ned dit å kjøpe! Neida.. Men har veldig lyst på!

Så har vi kjøpt smoothie, som var KJEMPEGOD! Jeg kjøpte en enkel en med ananas og bringebær, og hun med en god miks jeg ikke husker helt.. Så tok vi bybanen, og deretter buss hjem igjen.. Ble dritredd når vi skulle ta bybanen, for det satt en fyllik rett ovenfor oss, som preika skiten av oss, og tok på oss. Jeg og venninna mi (ihverfall jeg!) ble dritredde..

Så er det karneval på skolen imorgen, skikkelig teit av lærerne å gi oss beskjed to dager i forveien OwO

Ja ja! Klem fra superbloggeren!

Ingen kommentarer: