lørdag 16. februar 2013

Det var bare Chrome!!

Hei folkens ;D

Jeg har funnet ut at det ikke er selve dataen som er krøkka, men "Google Chrome"n min!
Det var en lettelse, for da får jeg jo blogget til dere<3
I helga har jeg sovet over hos min sprøe men snille venninne, og vi så på Idol.
Heiet noen av dere også på hun Gloria?

Jeg har begynt å titte innom "mammatilmichelle.blogg.no", selv om jeg ikke er sånn stor fan av mamma-blogger.. Rart O.O
Skremmer meg selv her om dagen, med min uvanlige smak i musikk. Plutselig har jeg dilla på en sang av One Direction, så har jeg dilla på en rockesang, noe jeg pleier å avsky..

Jeg har også danset på fredag, noe som ikke var så gøy som det pleide.. Vi har nå vikar for vikar for vikar, og 10-12 gruppen (som jeg går på nå, til jeg blir tretten..) har blitt slått sammen med 6-8 gruppen, som er noen bittesmå plagsomme unger.. Vi leker bare tikken og hermegåsa, noe som er kjempekjipt. Jeg og min gruppe vil liksom danse dans for VÅRT nivå!
Og vikaren ser liksom bare småunga, ikke tenåringene som står bak og vifter litt med beina. Vi danser nå dans som jeg og min gruppe lærte for snart to år siden! Ærlig talt, vurderer å slutte hvis det fortsetter sånn.

Jeg har for litt siden vært på butikken og kjøpt godis til ikveld, og fant sånne dritgode lilla påskeegg, fylt med krem ^^ Nam nam nam, Iben like sånn, du ikke få O.O

Ha ha ha <3

Saionara!

3 kommentarer:

Malene sa...

Haha<3

Unknown sa...

Ha ha, ble sånn "Oh, REALLY?! O.ô" når jeg merket det xD

Malene sa...

Haha, er jeg den sprøe venninnen? xD