onsdag 20. februar 2013

Hei, dere :D

Ja..
Nå er ihvertfall knærne mine ødelagt.. Må gå med knestøtte-greier for å i det hele tatt greie å gå!
Det er så sykt irriterende, mamma sier bare at der er voksesmerter, noe jeg ikke tror et sekund på.

Og i TILLEGG, så ble jeg kvalm og måtte nesten kaste opp på skolen, så jeg gikk hjem. Følte ingen så meg idag, uansett. Fikk ikke så mye som et "Hei" av noen andre enn lærerne og en venninne. Kjip dag.

Men ENDELIG har folk kommet litt i action her, for nå skal vi begynne å grave med gravemaskin i hagen, for vi skal bygge ut huset, og demontere kjelleren. Dere skjønner, i kjelleren er mitt framtidige rom. Men det er fukt i gulv/vegger i hele kjelleren, så vi må rive opp gulvet og ta ned veggene for å så ta nye vegger og nytt gulv på. Så jeg er glad de endelig begynte! Da jeg og mamma og stefaren min (søsteren min var ikke født da!) flyttet hit (BERGEN<3) i 2008, hadde de (boretslaget) allerede snakket LENGE om å bygge ut, men tok ikke intiativ før NÅ -.- Herregud, de brukte nesten seks år før de gjorde noe! Ble skikkelig lettet da jeg så gravemaskinen utenfor nå.

Ja.. Jeg vil også bare si til alle som leser, at jeg er utrolig takknemlig for det, og bare kommenter så mye dere vil :D
Når jeg føler jeg har holdt på en stund, og fått flere lesere, kommer jeg til å ha en spørsmålsrunde, noe jeg har nevnt i tidligere innlegg.

I.T

1 kommentar:

Malene sa...

Håper du snart skal ha spørsmålsrunde! Kan du lage en video der du svarer på spørsmål? :) god bedring!